Digitaalinen markkinointiviestintä

Saatavuus: Varastossa

19,90 €
  • Ilmestymisvuosi : 03/2010
  • Kirjailija : Heikki Karjaluoto
  • Kustantaja : Docendo
  • ISBN : 978-951-0-36091-0
  • Sivuja : 224
  • Sidosasu : Sidottu

Kuvaus

Lisätiedot

Esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

Miten digitaalisen markkinointiviestinnän avulla säästetään kustannuksia, lisätään myyntiä ja kasvatetaan markkinaosuutta?

Digitaalinen markkinointiviestintä -kirja kertoo, miten asiakkaat pidetään aktiivisina, myynti kasvaa ja kustannukset laskevat. Kirjassa perehdytään laajoihin asiakastutkimuksiin tukeutuen sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden odotuksiin toimivasta digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Kirja tarjoaa esimerkkejä ja käytäntöjä uusien viestintäkeinojen hyödyntämisestä ja valottaa esimerkiksi internetin ja mobiilimarkkinoinnin mahdollisuuksia osana organisaation kokonaisviestintää.

Kirja on suunnattu erityisesti liikkeenjohtajille, markkinointipäättäjille ja liike-elämän asiantuntijoille, jotka haluavat päivittää tietojaan markkinointiviestinnästä ja sen merkityksestä organisaatioiden liiketoiminnassa. Kirja soveltuu myös yliopistojen, korkeakoulujen ja ammattikorkeakoulujen opiskelijoille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille henkilöille.

Kirja on saatavilla eKirjana Ellibsin verkkokaupasta.
 

Kirjailija

Heikki Karjaluoto

KTT Heikki Karjaluoto toimii Jyväskylän yliopistossa markkinoinnin professorina. Hän on tutkinut ja opettanut digitaalista markkinointiviestintää lähes kymmenen vuoden ajan eri yliopistoissa. Mobile Marketing Association on palkinnut Karjaluodon vuoden 2007 mobiilimarkkinoinnin tutkijana. Hänen johtamissaan tutkimusprojekteissa on kehitetty lukuisten eri organisaatioiden (mm. DNA, Helsingin Sanomat, J. Kärkkäinen, Metso Paper, Outokumpu) digitaalista markkinointiviestintää.

Lue lisää

Kommentit