Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt (Elina Hiltunen)

Saatavuus: Varastossa

Normaalihinta: 34,90 €

Tarjoushinta 29,90 €

  • Ilmestymisvuosi : 03/2017
  • Kirjailija : Elina Hiltunen, Elina Hiltunen
  • Kustantaja : Docendo
  • ISBN : 978-952-291-316-6
  • Sivuja : 200
  • Sidosasu : Sidottu

Kuvaus

Lisätiedot

Mitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi Elina Hiltusen kirja avaa nykykuluttamisen ilmiöitä ja käy läpi kuluttamisen tulevaa muutosta.

Kirja esittelee yli 15 kuluttajatrendiä, kuten esimerkiksi lemmikkieläinten kasvavan suosion, ulkoisen minäkuvan täydellisyyden tavoittelun, somesankareiden syntymisen ja luksuksen arkipäiväistymisen. Kirjassa analysoidaan esimerkkejä siitä, miten kutakin muutosta on käytetty onnistuneesti hyväksi yritystoiminnassa meillä ja maailmalla, sekä käydään läpi heikkoja signaaleja muutoksesta. Kirjassa tutustutaan myös megatrendeihin, joiden vaikutus minkä tahansa yrityksen liiketoimintaan on vahvaa nyt ja tulevaisuudessa.

Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa -kirjan avulla organisaatioiden on mahdollista peilata omaa toimintaansa tulevaisuuden toimintaympäristöön, kehittää uudenlaisia tuote- ja palveluinnovaatioita tulevaisuuden tarpeisiin ja päästä tutustumaan trendien ja heikkojen signaalien bongaamisen ja analysoinnin salaisuuksiin.

Tulevaisuudesta kiinnostuneille henkilöille kirja antaa kattavan kuvan muutoksesta, sen mekanismeista ja siitä, minkälaisiin muutoksiin kannattaa varautua lähivuosina.

Kirjailija

Elina Hiltunen

DI, KTT Elina Hiltunen on futuristi ja tietokirjailija. Elinalla on omakohtaista kokemusta masennuksesta parinkymmenen vuoden takaa.

Lue lisää

Elina Hiltunen

BA, YTM Elina Hiltunen työskentelee tuottajana Ylen uutis- ja ajankohtaistoiminnassa. Hän on kiinnostunut politiikasta, psykologiasta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.

Lue lisää

Kommentit